Je m’excuse

3 01 2011

Als een Coca Cola flesje. Dat lijntje zo strak; dat figuur zo mooi. Die sambabillen op het strand, op straat, in de stad of in de kroeg. De lange benen met pumps eronder, slechts gehuld in een jurkje of een kort rokje met een leuke top. De gezichten puur natuur en die ongelooflijke uitstraling. Een lach is te zien op elk gezicht en arrogantie lijkt in Rio de Janeiro wel verboden. Ik heb in één week nog nooit, en ik lieg niet, nog nooit zoveel mooie vrouwen gezien als afgelopen week in Rio de Janeiro.

Ik heb al de nodige sms’jes naar vrienden gestuurd om te laten blijken dat ze echt wat missen. Daar wil ik echter niet mijn excuses voor aanbieden, zoals de titel luidt. Mijn excuses wil ik aanbieden voor iets anders. Natuurlijk heeft het wel met de inleiding te maken, maar het is net wat specifieker dan je zou denken. Niet alleen voor de mannen die mij kennen, of de mannen die ik ken, maar ook wil ik even sorry zeggen tegen de dames in Nederland.

Galant als ik ben zal ik beginnen met mijn excuses aan vriendinnen en de dames in Nederland. Dames, ik ben helaas al verliefd. Sorry! Ik ben namelijk verliefd op 3400 andere vrouwen. Ze komen helaas allemaal uit dezelfde stad en ze hebben allemaal een figuurtje waar je U tegen zegt. Dus mocht je gewacht hebben met iets tegen me te zeggen, dan is dat helaas te laat. Dus schrijf ik nu uit de grond van mijn hart: Je m’excuse.

Voor alle mannen zal ik echter ook mijn excuses aan moeten bieden, dus dames het ligt niet aan jullie, maar aan mij. Waar ik, heren heeft u opgelet, net schreef dat ik verliefd ben op 3400 Braziliaanse dames, moet ik helaas aan jullie bekennen dat ik geen van deze dames heb vastgelegd met mijn wegwerpfototoestel. Dus zal ik u thuis niet kunnen verblijden met een rolletje vol met mooie dames. En daarom schrijf ik aan jullie uit de grond van mijn hart: Je m’excuse.

Dat is echter voor jullie beiden niet zonder reden. Ik ben er zelf namelijk op gebrand om na mijn vakantie in Rio terug te gaan naar deze geweldige stad. Omdat jij, dame of heer, nieuwsgierig geworden zal zijn naar het vrouwelijk schoon, maar geen idee zult hebben of het wel waar is wat ik hier allemaal loop te verkondigen, vraag ik je uit de grond van mijn hart of jij met mij mee wil gaan om te kijken of het waar is, of juist niet. Als doel stel ik 2014 met het wereldkampioenschap voetbal in Brazilië. Ga je met me mee?

Actions

Information

One response

3 01 2011
alfredovandijk

Nu ben ik toch wel nieuwsgierig, 2014 klinkt mooi!

BOB

Leave a Reply

